Ga naar de inhoud
  • Loopbaanadvies
  • Coaching
  • Stress en burn-out
  • Over Pauline
  • Blog
  • Vlog
  • Contact
  • Loopbaanadvies
  • Coaching
  • Stress en burn-out
  • Over Pauline
  • Blog
  • Vlog
  • Contact

E-coaching Algemene voorwaarden

E-coaching

Algemene voorwaarden – juni 2020

 

 

In een aantal trajecten bij Pauline Houwing Werkenergie wordt e-coaching aangeboden. Dat gebeurt altijd in combinatie met Face2face contacten. Dit noemen we ook blended coaching. Meestal heb je eenmaal in de twee à drie weken een gesprek met Pauline Houwing. In de weken daartussen heb je via

e-coaching@paulinehouwing.nl contact met haar. Onderzoek wijst uit dat met deze wijze van begeleiding het traject in een versnelling komt.

 

  1. Contactfrequentie

De e-coaching vindt plaats via e-coaching@paulinehouwing.nl. Er zal tenminste 2 maal per week contact plaats vinden. Er zal wederzijds altijd binnen 72 uur op werkdagen op de berichten gereageerd worden, ook om aan te geven als er meer tijd nodig is om de opdracht uit te werken. Of als er door omstandigheden niet (uitgebreid) gereageerd kan worden. Vakantieperiodes van zowel de coach als de coachee worden tijdig doorgegeven.

  1. Vertrouwelijkheid

Alles wat gedurende het coachingstraject aan elkaar geschreven of besproken wordt, mits niet in strijd met de wet, wordt strikt persoonlijk behandeld door de coach.

  1. Werkrelatie

Tijdens het traject wordt aan de slag gegaan met het doel van het traject zoals in de bijbehorende offerte overeengekomen. Wat van de coach verwacht kan worden is dat kennis en ervaring ingezet wordt om de coachee in zijn/haar ontwikkelproces te ondersteunen. Wat de coach van de coachee verwacht is dat deze met een open houding het traject tegemoet treedt en inspanning levert om dit te laten slagen. De coach gaat er van uit dat de coachee zelf het beste weet wat goed voor hem/haar is en dat deze zelf, op basis van eigen afwegingen, kan beslissen wat hij/zij wil. Als gevolg daarvan is de coachee ook zelf verantwoordelijk voor de keuzen die hij/zij maakt en is hij/zij in persoon aanspreekbaar op zij/haar gedrag. Als de coaching niet voldoet aan de verwachtingen van de coachee, laat hij/zij het de coach weten. Deze zal dan haar best doen om de relatie naar tevredenheid vorm te geven.

  1. Gedragscode en Klachtenregeling

Voor het e-coachingstraject gelden de Algemene voorwaarden, de privacy- en de klachtenregeling zoals deze op de website te vinden is www.paulinehouwing.nl.

Volg mij

Linkedin Instagram Facebook Youtube

Copyright © 2025

  • Gedragscode
  • Cookiebeleid
  • Privacyreglement
  • Algemene Voorwaarden
  • Gedragscode
  • Cookiebeleid
  • Privacyreglement
  • Algemene Voorwaarden
Pauline Houwing
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
  • Beheer opties
  • Beheer diensten
  • Beheer {vendor_count} leveranciers
  • Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
  • {title}
  • {title}
  • {title}